Papírmunka minden irodában van. Az ügyek intézése, a mindennapi munkafolyamatok rengeteg dokumentációval járnak. A nem megfelelően rendszerezett papírok megkeseríthetik az iroda életét, hiszen bonyolult kiigazodni rajtuk, nem is beszélve a rendetlenségről, amit okozni tudnak.

A megfelelő iratrendezők használatával azonban egyszerűvé és átláthatóvá válik a vállalat dokumentációja. Több méretű iratrendezőből is válogathatunk, a kisebb témaköröknek megfelelő lehet az 50 mm vastagságú verzió, míg az összetettebb ügyek számára inkább a 75 mm-es ajánlott.

Az átláthatóság elősegítése érdekében a különböző témákat, területeket érdemes eltérő színű rendezőkben tárolni. Megannyi szín áll rendelkezésünkre a rivo.hu webáruház készletéből, így akár egész struktúrát is kiépíthetünk a színekre alapozva. Például a pénzügyek kerülhetnek zöld rendezőkbe, de a beérkező számlák világoszöldekbe, a kimenő tételek pedig sötét zöldekbe.
A minőségi darabokról pedig a Victoria, Esselte, Leitz és Donau márkák gondoskodnak, így rendezőink évek múltán is biztosan bírni fogják a gyűrődést.